Cmias.cz
CZ
Košík0 Kč
KlávesyKlávesy
PianaPiana
KytaryKytary
BicíBicí
DechyDechy
SmyčceSmyčce
ZvukZvuk
PříslušenstvíPříslušenství
Audio videoAudio video
CmiasDomovská stránkaCmiasO nákupu

Reklamace

Reklamační řád

Tento Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace vad zboží zakoupeného prostřednictvím on-line obchodu cmias.cz od naší společnosti

CMI Melodia a.s., se sídlem Kladská 1117/25, Slezské Předměstí, 500 03 Hradec Králové,

IČ: 25278851,

DIČ: CZ25278851                                      

zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Hradci Králové, oddíl B, vložka 1713

Adresa pro doručování: Kladská 1117/25, 500 03 Hradec Králové

Telefonní číslo: 800 173 945

Kontaktní e-mail: obchod@cmias.cz

 

1. Za jaké vady zboží odpovídáme?

Jako prodávající odpovídáme za to, že zboží při převzetí nemá vady. To znamená, že zboží při převzetí zejména:

- má vlastnosti, které mezi námi byly ujednány, které popisujeme, nebo které jste mohli očekávat s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy;

- je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti;

- vyhovuje požadavkům právních předpisů;

- zboží se hodí k účelu, který uvádíme, nebo ke kterému se zakoupené zboží obvykle používá;

- za vadu zboží je též považována situace, kdy Vám dodáme jiné zboží, než jaké bylo mezi námi sjednáno;

- odpovídá jakosti, která byla mezi námi sjednána, popřípadě jakosti, kterou pro daný typ zboží stanoví platné a účinné právní předpisy; a

- nemá právní vady, tj. ke zboží nemá majetková práva 3. osoba a zboží je vybaveno dokumenty a doklady potřebnými pro řádné užívání zboží.

Spotřebitelům dále odpovídáme za to, že se tyto vady nevyskytnou v záruční době. Nejste-li spotřebitelem, není Vám zákonná záruční doba dle článku 2 poskytována. Článek 2 se vztahuje pouze na spotřebitele.

Nad rámec zákonné záruční doby pro spotřebitele neposkytujeme žádnou záruku za jakost.

Jste-li podnikatelem, práva z vadného plnění zakládá pouze vada, kterou mělo zboží při přechodu nebezpečí škody na zboží, byť se projeví až později. V případě, že se vada vyskytne v závislosti na porušení některé z našich povinností, náležejí Vám práva z vadného plnění i v takovém případě.

Za vadu zboží nelze považovat rozdílnost odstínů barev ve skutečnosti a na elektronických zobrazovacích zařízeních. Pokud zboží neodpovídá Vaší představě, máte v případě, že jste spotřebitelem, právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží v souladu s článkem 5 Všeobecných obchodních podmínek.

Jste-li spotřebitelem a vada zboží se projeví v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.

 

2. Jaká je záruční doba?

U nepoužitého spotřebního zboží činí záruční doba dvacet čtyři měsíců od převzetí zboží, není-li na webovém rozhraní, v dokumentech přiložených ke zboží nebo v reklamě stanovena delší záruční doba. U použitého zboží je záruční doba dvanáct měsíců od převzetí zboží.

Upozorňujeme Vás, že na některé zboží se v souladu s ustanovením § 2167 písm. d) občanského zákoníku záruční doba v délce dvacet čtyři měsíců, resp. dvanáct měsíců od převzetí zboží neuplatní. Jedná se zejména o zboží, které z povahy věci nemůže vydržet po celou dobu trvání záruční doby, tj. především struny, elektronky (lampy) u lampových komb a další obdobné zboží, které na webovém rozhraní nabízíme. Životnost takového zboží je vždy uvedena na webovém rozhraní.

Berte, prosíme, na vědomí, že v případě, že Vám bude zboží vyměněno či opraveno, na nové zboží, resp. vyměněné součástky a náhradní díly neběží nová záruční doba. Záruční doba se však v takovém případě prodlužuje o dobu, po kterou jste nemohli kvůli vadě zboží užívat, tj. zejména o dobu, po kterou je zboží v opravě.

 

3. Jaká práva z vadného plnění máte?

Vaše práva z vadného plnění se řídí občanským zákoníkem, zejména § 2099 až 2117 a jste-li spotřebitelem, také § 2165 až 2174.

 

A. Jste-li spotřebitel nebo podnikatel:

V případě, že vada zboží existovala nebo se má za to, že existovala již při převzetí zboží, náležejí Vám níže uvedená práva z vadného plnění.

Pokud je vada zboží podstatným porušením smlouvy, náležejí Vám tato práva z vadného plnění:

a) odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;

b) odstranění vady opravou věci;

c) přiměřená sleva z kupní ceny; nebo

d) odstoupení od smlouvy.

V případě podstatného porušení smlouvy nás při oznámení vady nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady informujte o tom, jaké právo z vadného plnění jste si zvolili. Upozorňujeme Vás, že pokud tak neučiníte, budou Vám náležet pouze ta práva, která by Vám náležela při nepodstatném porušení smlouvy. Provedenou volbu je možné měnit pouze po dohodě s námi.

Pokud v přiměřené lhůtě vadu zboží neodstraníme, můžete požadovat namísto odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo můžete od smlouvy odstoupit.

Pokud je vada zboží nepodstatným porušením smlouvy, můžete požadovat:

a) odstranění vady; nebo

b) přiměřenou slevu z kupní ceny.

V případě, že vadu zboží neodstraníme včas nebo odstranění vady odmítneme, můžete požadovat slevu z kupní ceny, anebo můžete od smlouvy odstoupit. Provedenou volbu je možné měnit pouze po dohodě s námi.

Berte, prosíme, na vědomí, že dokud neuplatníte své právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupíte od smlouvy, jsme oprávněni dodat Vám chybějící zboží nebo odstranit právní vadu (zejména dodat chybějící dokumenty).

Výměnu zboží nebo odstoupení od smlouvy nelze požadovat v případě, že nemůžete věc vrátit v tom stavu, v jakém jste ji obdrželi. To neplatí v případě, že:

a) došlo ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady věci;

b) jste použili věc ještě před objevením vady;

c) jste nezpůsobili nemožnost vrácení věci v nezměněném stavu jednáním anebo opomenutím; nebo

d) jste věc prodali ještě před objevením vady, spotřebovali ji, anebo pozměnili věc při obvyklém použití; stalo-li se tak jen zčásti, vrátíte nám, co ještě vrátit můžete, a dáte nám náhradu do výše, v níž jste měli z použití věci prospěch.

 

B. Pouze jste-li spotřebitel:

Pokud se vada spotřebního zboží vyskytne v záruční době dvaceti čtyř měsíců od převzetí zboží (u použitého zboží dvanáct měsíců od převzetí zboží), náležejí Vám níže uvedená práva z vadného plnění:

a) právo na výměnu zboží máte v případě, že:

- zboží během záruční doby pozbyde některou z vlastností uvedených v článku 1 reklamačního řádu a není to vzhledem k povaze vady nepřiměřené;

- je vada neodstranitelná;

- zboží nemůžete řádně používat pro opakovaný výskyt vady po opravě; nebo

- se na zboží vyskytne větší počet vad.

Výměnu zboží nemůžete požadovat v případě, že by výměna zboží byla neúměrná povaze vyskytnuté vady. V takovém případě máte právo na bezplatné odstranění vady.

Právo na výměnu zboží Vám nenáleží ani v případech, kdy je vadná pouze část (součástka) zboží.

Požadovat výměnu zboží nelze u zboží použitého nebo prodávaného za nižší cenu. Namísto toho můžete požadovat přiměřenou slevu.

b) právo na výměnu vadné součásti zboží máte v případě, že:

- je vadná pouze součást (součástka) zboží;

- je vada neodstranitelná;

- zboží nemůžete řádně používat pro opakovaný výskyt vady po opravě; nebo

- se na zboží vyskytne větší počet vad.

c) právo na přiměřenou slevu z kupní ceny máte v případě, že

- nezvolíte právo na odstoupení od smlouvy, výměny vadného zboží nebo součásti zboží nebo opravu zboží;

- nejsme schopni zboží nebo jeho součást vyměnit, anebo opravit (například zboží se již nevyrábí);

- nezjednáme nápravu v přiměřené době, nebo v případech, kdy by Vám zjednání nápravy působilo značné obtíže; nebo

- věc má vadu, z níž jsme zavázáni a jde o věc prodávanou za nižší cenu nebo o věc použitou.

d) právo na odstoupení od smlouvy máte v případě, že

- je vada neodstranitelná;

- zboží nemůžete řádně používat pro opakovaný výskyt vady po opravě;

- se na zboží vyskytne větší počet vad;

- nejsme schopni zboží vyměnit, anebo opravit (například zboží se již nevyrábí); nebo

- není možné vyměnit vadné zboží nebo součást zboží za bezvadné.

 

4. Kdy nelze práva z vadného plnění uplatnit?

Práva z vadného plnění Vám nenáleží, pokud:

- jste o vadě před převzetím věci věděli;

- jste vadu sami způsobili; nebo

- uplynula záruční doba.

Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se dále nevztahují na:

- opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním (za opotřebení způsobené užíváním se považuje i snížení kapacity baterií a akumulátorů);

- vady použité věci odpovídající míře používání nebo opotřebení, které zboží mělo v okamžiku, kdy jste jej převzali;

- věci prodávané za nižší cenu – pouze ve vztahu k vadě, pro kterou byla nižší cena sjednána; nebo

- vyplývá-li to z povahy věci.

 

5. Jak postupovat při reklamaci?

Reklamaci u naší společnosti (nebo osoby, která je v potvrzení o trvání práv z vadného plnění – záručním listu uvedena jako osoba určená k opravě) uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady. V souladu se zákonem o ochraně spotřebitele přijímáme reklamace:

- v kterékoli naší provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží;

- v sídle naší společnosti;

- u osoby, která je v potvrzení o trvání práv z vadného plnění – záručním listu uvedena jako osoba určená k opravě.

Pro co nejrychlejší vyřízení reklamace doporučujeme využít naši provozovnu / osobu určenou k opravě.

Doporučený postup při reklamaci:

- pro rychlejší vyřízení nás o reklamaci můžete předem informovat telefonicky, e-mailem či písemně;

- zároveň je vhodné nás informovat o tom, jaké právo z vadného plnění jste si zvolili, tedy zda máte v souladu s tímto reklamačním řádem zájem o opravu věci, výměnu zboží nebo jeho součásti, odstoupení od smlouvy, slevu z kupní ceny, popřípadě další práva v souladu s tímto reklamačním řádem a občanským zákoníkem;

- reklamované zboží nám doručíte (jinak než na dobírku, kterou nepřebíráme), přičemž při zasílání doporučujeme zabalit zboží do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení;

pro usnadnění postupu je vhodné ke zboží přiložit doklad o zakoupení zboží či daňový doklad - fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží, spolu s popisem vady a návrhem na způsob řešení reklamace.

Nesplnění některého z výše uvedených kroků nebo nepředložení kteréhokoliv z výše uvedených dokumentů nebrání kladnému vyřízení reklamace dle zákonných podmínek.

Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy nám byl oznámen výskyt vady a uplatněno právo z odpovědnosti za vady prodané věci.

Doručené reklamace vyřizujeme ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se nedohodneme na delší lhůtě.

Při reklamaci Vám vydáme písemné potvrzení o tom, kdy jste právo uplatnili, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace požadujete; a dále (po vyřízení reklamace) Vám vydáme potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

V souladu s občanským zákoníkem máte právo na úhradu účelně vynaložených nákladů při uplatnění reklamace zboží. Vezměte, prosíme, na vědomí, že právo na úhradu těchto nákladů musíte uplatnit do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu.

 

 

Tento Reklamační řád je platný a účinný od 1.5.2016

 

Seznam servisů

 

Záruční a pozáruční servisy na elektronické hudební nástroje

Yamaha servis Praha
Ohradní 57 / SOU
140 00 Praha 4 - Michle
tel : 241 482 026 , 603 535 578
mail : info@yamahaservis.cz
Pro majitele navigací : 50°3'9.032"N, 14°27'20.869"E

Provozní doba našeho servisu je pondělí až pátek 07:45 - 11:30, 12:00 - 15:30 hod.

Pokud chcete kontaktovat přímo konkrétního pracovníka servisu :
Ing. Pavel Kramarz - produkty Yamaha PA, Ahlborn, Suzuki
Tel : 608 708 706, mail : pavel@yamahaservis.cz
Ing. Miloš Havrlant - produkty Roland, Boss, Yamaha
Tel : 603 535 578, mail : milos@yamahaservis.cz


Servis a ladění klavírů

Mgr. Pavel Kupčák
CMI Melodia a.s.
Kladská 1117
500 03 Hradec Králové
tel.: +420 800 173 945 
e-mail: obchod@cmias.cz

Petr Langer 
Prostějov, Lužická 6, 796 01 
tel.: +420 582 332 780


Záruční a pozáruční servisy na žesťové dechové nástroje

Jan Rada 
Praha 6 - Liboc
Nová Šárka 31/482, 161 00 
tel.: +420 224 213 966 
e-mail: info@jan-rada.com 

Tomáš Mucha 
CMI Melodia a.s.
Kladská 1117
500 03 Hradec Králové
tel.: +420 800 173 945 
e-mail: obchod@cmias.cz 


Záruční a pozáruční servisy na dřevěné dechové nástroje

Tomáš Mucha 
CMI Melodia a.s.
Kladská 1117
500 03 Hradec Králové
tel.: +420 800 173 945 
 
Křečmerová & Krečmer 
Albrechtice nad Orlicí
ul. 1 máje 201, 517 22 
tel.: +420 494 377 864 
e-mail: jamazd@tiscali.cz 

Petrus Jakubus Groot
Odolená Voda 
Dolní náměstí 381, 250 70 
tel.: 283 971 283
 
Záruční a pozáruční servis na audio-video přístroje Yamaha
 
TVR servis s.r.o.
Mladoboleslavská 73
197 00 Praha 9
tel.: +420 286 892 862
mob.: +420 603 241 966
e-mail: tvrservis@centrum.cz
www: www.tvr.cz

Reklamační protokol ke stažení 


1352810669_arrow_down   stáhnout   Reklamační protokol     1352810791_pdf
Správné zabalení zásilky dle podmínek pro přepravu firmou PPL.
 
Návod na zabalení najdete zde.
Doprava zdarma
Doprava zdarma
při nákupu nad 1.000 Kč. Dnes objednáte, dnes expedujeme
Volejte specialistům zdarma
800 173 945
po - pá    8 - 17
Volejte specialistům zdarma
Možnost vrácení zboží
Možnost vrácení
U nás máte možnost vrátit zboží bez problémů do 30 dnů
Prodloužená záruka
Prodloužená záruka
Na vybrané produkty poskytujeme prodlouženou záruční lhůtu 3 roky
Přehled novinek a akční nabídky zdarma do e-mailu
adresa  
CMI Melodia a.s.
Kladská 1117/25
500 03 Hradec Králové

IČO: 25278851
email   obchod@cmias.cz

mobil  800 173 945
zelená linka zdarma
Naše www
 
Youtube CMI plaza               Staňte se našimi fanoušky na facebooku cmias.cz               Sledujte nás na Instagramu cmias.cz
Možnosti plateb
platby-moznosti
Zlaté Ověřeno zákazníky
HeurekaGarantovaný nákup
Mapa sortimentu
KlávesyKlávesy a keyboardyDigitální pianaStage pianaSyntetizátoryWorkstationZvukové moduly a sampleryMIDI, Master klaviaturyDigitální varhanyAkordeonyOstatní klávesové nástrojePříslušenství pro klávesyAkční nabídka klávesPianaKlavíryPianinaTransAcoustic™Digitální pianaSilent piana YamahaDisklavier YamahaKlavírní příslušenstvíKytaryAkustické kytaryKlasické kytaryElektrické kytaryUkuleleBasové kytaryElektroakustické kytaryTransAcoustic™Silent kytary Yamaha12-strunné kytaryAkustické baskytaryLevoruké kytaryOstatní drnkací nástrojeKytarové aparaturyBaskytarové aparaturyPříslušenstvíAkční nabídka kytarBicíAkustické soupravyJednotlivé bubnySnare bubnyElektronické bicíHardwareČinelyBlányPaličkyPerkuseKoncertní bicíPochodové bicíPříslušenstvíAkční nabídka bicíDechyZobcové flétnyPříčné flétnyHarmonikyTrubkyKřídlovkyKornetyLesní rohyTrombonySaxofonyKlarinetyFagotyHobojePanovy flétnySpeciálníNátrubky a hubičkyPříslušenstvíAkční nabídka dechySmyčceAkustické smyčcové nástrojeSilent, elektrickéPříslušenstvíAkční nabídka smyččeZvukOzvučovací sestavyPasivní reproAktivní reproStudiové monitoryMixyPowermixyZesilovačeMikrofonyBezdrátové systémyOdposlechy do ušíSluchátkaNahrávací zařízeníHudební softwareZvukové kartyAndroid a iOSKabely, konektoryPříslušenství zvukové technikyAkční nabídka zvukPříslušenstvíStoličkyLadičky a metronomyPouzdra a povlakyStojanyŘemeny a zámkyStrunySluchátkaLampičkyPedályEfektyTrsátka, kapodastry a slideNotoviny, zpěvníkyAdaptéryČističe a mazadlaDárkové předmětyAudio videoBluray, DVD přehrávačeAV receiveryMikrosystémyStolní audioDomácí kinoHifi komponentyReproduktorySluchátkaPříslušenství audio-videoAkční nabídka hifiBazarVýprodejVýprodej kytaryVýprodej klávesyVýprodej bicí
Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním cookies, nezbytných pro dobré fungování webu.