Doprava zdarma
Při nákupu nad 2000 Kč.
Dnes objednáte, dnes expedujeme.
Tento Reklamační řád pro spotřebitele (dále jen „reklamační řád“) upravuje způsob a podmínky reklamace vad zboží zakoupeného spotřebitelem prostřednictvím on-line obchodu cmias.cz od naší společnosti:
CMI Music s.r.o., se sídlem Kladská 1117/25, Slezské Předměstí, 500 03 Hradec Králové,
IČ: 25278851
DIČ: CZ25278851
zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Hradci Králové, oddíl C, vložka 43985
Adresa pro doručování: Kladská 1117/25, 500 03 Hradec Králové
Telefonní číslo: 800 173 945
Kontaktní e-mail: obchod@cmias.cz
1.1. Jako prodávající odpovídáme za to, že vám bylo dodáno to zboží, které jste si objednali, a že zboží při převzetí nemá vady. To znamená, že zboží při převzetí zejména:
Neodpovídáme za vady, které se na zboží vyskytnou až po jeho převzetí.
1.2. Dále odpovídáme, že zboží vedle ujednaných vlastností:
Nad rámec zákonné doby pro spotřebitele pro vytknutí vady neposkytujeme žádnou záruku za jakost.
1.3. Za vadu zboží nelze považovat rozdílnost odstínů barev ve skutečnosti a na elektronických zobrazovacích zařízeních. Pokud zboží neodpovídá vaší představě, máte právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží v souladu s článkem 6 Všeobecných obchodních podmínek pro spotřebitele.
U použitého zboží může kupující vytknout vadu, která se na věci projeví v době jednoho roku od převzetí zboží.
2.2. Pokud je na zboží uvedeno datum minimální trvanlivosti, popřípadě je u věci podléhající rychlé zkáze uvedena doba, po kterou lze věc použít, trvá záruční doba do takového data.2.3. V případě, že vám bude zboží vyměněno či opraveno, na nové zboží, resp. vyměněné součástky a náhradní díly, neběží nová doba. Doba pro vytknutí se však v takovém případě prodlužuje o dobu, po kterou jste nemohli kvůli vadě zboží užívat, tj. zejména o dobu, po kterou je zboží v opravě.
3.2. V souladu s výše uvedenými ustanoveními vám náleží zejména následující práva:
a) Výměna zboží
Výměnu zboží v důsledku existence vady při převzetí zboží můžete požadovat vždy, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s opravou věci nepřiměřeně nákladný; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by věc měla bez vady, a to, zda může být vada odstraněna opravou bez značných obtíží pro kupujícího.
b) Oprava věci
Pokud je možné zboží opravit, náleží vám právo na bezplatné odstranění vady. Pokud se v průběhu reklamačního řízení ukáže, že nejsme schopni zboží opravit, případně, že oprava je nepřiměřeně nákladná, zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by věc měla bez vady, jsme oprávněni vás informovat o odmítnutí opravy. V takovém případě vás budeme neprodleně informovat a můžete zvolit jiný zde uvedený způsob vyřízení reklamace.
c) Sleva z kupní ceny
Pokud při převzetí zboží existovala na zboží vada, můžete požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny, pokud:
- jsme vady odmítli odstranit nebo jsme je neodstranili v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro kupujícího;
- nejsme schopni odstranit vadu, pro kterou nemůžete zboží řádně používat, nebo nejsme schopni zboží s touto vadou vyměnit (např. zboží se již nevyrábí); nebo
- zboží nemůžete řádně používat pro opakovaný výskyt vady po opravě (výskyt téže vady po jejích alespoň dvou předcházejících opravách);
- vada je podstatným porušením smlouvy;
- se na zboží vyskytne větší počet vad (současný výskyt alespoň tří odstranitelných vad, z nichž každá brání řádnému užívání zboží); nebo
- z našeho prohlášení či z okolností je zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době (nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace) nebo bez značných obtíží pro kupujícího.
Přiměřená sleva se určí jako rozdíl mezi hodnotou věci bez vady a vadné věci, kterou kupující obdržel.
d) Vrácení peněz (odstoupení od smlouvy)
Vrácení peněz můžete požadovat pouze za předpokladu, že:
- pokud jsme vady odmítli odstranit nebo jsme ji neodstranili v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro kupujícího;
- nejsme schopni odstranit vadu, pro kterou nemůžete zboží řádně používat, nebo nejsme schopni zboží s touto vadou vyměnit (např. zboží se již nevyrábí); nebo
- zboží nemůžete řádně používat pro opakovaný výskyt vady po opravě (výskyt téže vady po jejích alespoň dvou předcházejících opravách); nebo
- vada je podstatným porušením smlouvy;
- se na zboží vyskytne větší počet vad (současný výskyt alespoň tří odstranitelných vad, z nichž každá brání řádnému užívání zboží);
- z našeho prohlášení či z okolností je zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době (nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace) nebo bez značných obtíží pro kupujícího; nebo
- vada byla způsobena nesprávnou montáží nebo instalací, která byla podle smlouvy provedena námi nebo na naši odpovědnost; případně byla-li vada způsobena v důsledku nedostatku v návodu, který jsme vám spolu se zbožím poskytli.
Právo na odstoupení od smlouvy vám nenáleží, je-li vada zboží nevýznamná.
3.2. Podmínkou pro výměnu zboží nebo vrácení peněz (odstoupení od smlouvy) je, že vrátíte věc v tom stavu, v jakém jste ji obdrželi. Výjimkou jsou případy, kdy:
1. došlo ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady věci;
2. jste použili věc ještě před objevením vady;
3. jste nezpůsobili nemožnost vrácení věci v nezměněném stavu svým jednáním anebo opomenutím; nebo
4. jste věc prodali ještě před objevením vady, spotřebovali ji, anebo pozměnili věc při obvyklém použití; stalo-li se tak jen zčásti, vrátíte nám, co ještě vrátit můžete, a dáte nám náhradu do výše, v níž jste měli z použití věci prospěch.
4. Kdy nelze práva z vadného plnění uplatnit?
4.1. Práva z vadného plnění vám nenáleží, pokud:
4.2. Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se dále nevztahují na:
5. Jak postupovat při reklamaci?
5.1 Reklamaci u nás uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady.
5.2 Reklamace přijímáme v kterékoli naší provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, a v našem sídle. Pro co nejrychlejší vyřízení reklamace doporučujeme využít naši provozovnu.
Pokud máte zájem o opravu věci, a v potvrzení o trvání práv z vadného plnění (záručním listu) je uvedena osoba určená k opravě, jste povinni uplatnit reklamaci u této osoby. Tuto povinnost máte pouze v případě, že se tato osoba nachází na stejném místě jako my nebo na místě k vám bližším.
5.3. Doporučený postup při reklamaci:
Nesplnění některého z výše uvedených kroků nebo nepředložení kteréhokoliv z výše uvedených dokumentů nebrání kladnému vyřízení reklamace dle zákonných podmínek.
5.4 Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy nám byl oznámen výskyt vady.Tento Reklamační řád je platný a účinný od 6. 1. 2023.
Záruční a pozáruční servisy na kytary
Servis a ladění klavírů
Záruční a pozáruční servis na audio-video přístroje Yamaha
Při nákupu nad 2000 Kč.
Dnes objednáte, dnes expedujeme.
po - pá: 8:00 - 17:00
Volejte specialistům.
U nás máte možnost vrácení zboží
bez problémů do 30 dnů.
Na vybrané zboží poskytujeme
prodlouženou záruku 3 roky.
Adresa: Kladská 1117/25,
Hradec Králové - 500 03
Tel. číslo:
495 217 423
E-mail:
obchod@cmias.cz
Pondělí | 09:00 - 17:30 |
---|---|
Úterý | 09:00 - 17:30 |
Středa | 09:00 - 17:30 |
Čtvrtek | 09:00 - 17:30 |
Pátek | 09:00 - 17:30 |
Sobota | 09:00 - 12:00 |
Neděle | zavřeno |
Adresa: Pražská třída 755/176,
Hradec Králové - 500 04
Tel. číslo:
777 752 071
E-mail:
info@ebikehk.cz
Pondělí | 09:00 - 13:00 , 14:00 - 16:00 |
---|---|
Úterý | 09:00 - 13:00 , 14:00 - 16:00 |
Středa | zavřeno |
Čtvrtek | zavřeno |
Pátek | zavřeno |
Sobota | zavřeno |
Neděle | zavřeno |